Pytanie z dnia 30 marca 2018

Witam.Zamówiłam przez allegro nowy tablet za który zapłaciłam gotówką.Przy kurierze sprawdzilam czy jest cały wyświelacz i nie zuważyłam,że z drugiej strony jest lekko uszkodzony, po włączeniu jego okazało ,że wogóle nie chodzi. Dzwoniłam do firmy,ale kazali dzwonićdo firmy kurierskiej.Powiedzieli,że zgłoszenie jest przyjete i rozpatrzą w ciągu 7 dni. Moje pytanie ile dni maja na rozpatrzenie,czy rozmowa jest nagrywana?Jeżeli nie rozpatrzą w terminie to co dalej robić?

Zasadniczym pytaniem jest po kogo stronie powstała szkoda - sprzedawcy z Allegro czy kuriera. Rozumiem, że kuriera. Odpowiedzieć powinni najpóźniej w ciągu 30 dni. Jeżeli odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca można skierować sprawę do sądu. Skoro jednak tablet w ogóle nie działa nie wiem czy wada nie leży po stronie sprzedawcy, a wtedy proponuję dochodzić uprawnień z rękojmi za wady od sprzedawcy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 marca 2018 16:07 Zmodyfikowano dnia: 30 marca 2018 16:07

Zależy od regulaminu firmy, ale nie powinno być dłużej niż 30 dni, może Pani wystąpić do firmy kurierskiej o odszkodowanie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 kwietnia 2018 21:05 Zmodyfikowano dnia: 5 kwietnia 2018 21:05 Obejrzało: 464 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem