Pytanie z dnia 14 maja 2020

Witamy,

mamy do rozwiązania kwestię sporną z klientem allegro.

Klient kupił wkład na sztućce - przedmiot wysłaliśmy w zabezpieczonej paczce, z adnotacją-etykietą, że prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera. Po 2 dniach klient zgłosił, że towar dotarł do niego uszkodzony (pęknięty róg). Nie sprawdził towaru w obecności kuriera ani nie spisał żadnego protokołu szkody.

Co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić? Klient domaga się wymiany produktu i jest to zrozumiałe, natomiast od nas do rozpatrzenia reklamacji firma przewozowa wymaga spisanego protokołu szkody, aby móc rozpatrzyć uszkodzenia w czasie transportu.

Nic nie robić w mojej ocenie, są to nieodparzenia klienta za które nie ponosicie Państwo odpowiedzialności.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2020 21:19 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 21:19

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.