Pytanie z dnia 16 kwietnia 2018

Witam.Wczoraj syn sprzedał używany motor.Klient był oglądał jeździł nim i kupił.Po dwóch godzinach dzwoni z pretensjami że motor mu się zepsuł i chce go oddać i odzyskać kasę lub zostawić go sobie ale żąda zwrotu części wpłaconej gotówki.Syn wymieniał nowe części w silniku na co ma potwierdzenie nowy akumulator olej migacze podświetlenie zegarów zainwestował w niego sporo kasy i naprawdę motor był zadbany.Poinformował klienta że silnik jest na dotarciu i ma nowe części.Klient ma pretensje że podczas transportu obluzował się tłumnik bo nie ma oryginalnych śrub czego syn nie zatajał bo mógł to zauważyć podczas oglądania.Wydmuchało też nową uszczelkę pod głowicą.Co w takiej sytuacji robić?Czy klient ma prawo do zwrotu gotówki?

Teoretycznie tak, powołuje się na przepisy o rękojmi, ale jeżeli syn nic nie zataił to nie macie się o co martwić. Ryzyko kupna rzeczy używanej zawsze pociąga za sobą ryzyko.

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 kwietnia 2018 22:12 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2018 22:12

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.