Pytanie z dnia 14 lipca 2016

witam,mój mąż prowadzi firmę wynajem samochodów,w grudniu ubiegłego roku przyjął zaliczkę w kwocie 150zł na wynajem busa od 5-16 sierpnia tego roku i niestety zostało to zapomniane bo było w starym notesie,teraz terminy mamy juz wszystkie zajęte na ten okres a klientka wczoraj się przypomniała ,moje pytanie czy możemy mieć jakieś problemy z niewywiązania się z umowy,czy klientka ma prawo podać nas do sądu?

Dzień dobry, klientka będzie mogła przede wszystkim dochodzić zwrotu zaliczki. Niewykluczone jest także roszczenie odszkodowawcze, jeśli na skutek niewywiązania się przez Państwa z umowy, poniesie ona szkodę. Dla dokładnego określenia stanu faktycznego, konieczne jest jednak zapoznanie się z umową, którą Państwo zawarliście. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lipca 2016 12:22 Obejrzało: 182 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Będzie mogła domagać się odszkodowania, przy czym jako szkode uznałbym róznice miedzy kosztem wynajmu u Panstwa a wynajmem u konkurencji.

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 lipca 2016 12:34 Obejrzało: 180 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.