Pytanie z dnia 04 października 2018

Witam.Maz zamawial firmę przewozowa z zagranicy do PL.Mielismy na 2gi dzień bardzo ważny wyjazd.Wieczorem w dzień kiedy miał być zabrany okazało się że nie mają takiego kursu.Obiecali naprawić błąd i przyjechać najszybciej jak się da.Kolejnego dnia pisali tylko SMS że poinformuja o godzinie przybycia.W finale przestali odbierać telefon i oczywiście nie przyjechali.Maz musiał przelecieć samolotem.Wszystko to kosztowało nas dużo nerwów i finansowo także.Moje pytanie czy możemy ubiegać się o zwrot kosztów od owej firmy przewozowej.Z góry dziękuję za odpowiedz

Dzień dobry, jeśli druga strona nie wykonała lub nieprawidłowo wykonała umowę, jest zobowiązana do naprawienia szkody z tego tytułu. Pytanie, czy mają Państwo potwierdzenie zawarcia tej umowy? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 października 2018 11:58 Zmodyfikowano dnia: 5 października 2018 11:58

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.