Pytanie z dnia 23 grudnia 2017

Witam.Mam problem z klientem umowa została zawarta pisemna ,klient będac profesjonalistą w dziedzinie remontów zgodnie z umową miał kierować pracami i dostarczać materiały budowlane,nie wywiązał się z tego.w trakcie remontu miały miejsce celowe uszkodzenia tynku a potem klient zerwał umowę.Po tygodniu zaprosił na budowę i oświadczył ze będzie reklamacja ,przy tynkach widać ze ktoś już robił pod nasza nieobecność . Na fakturę za wykonane prace nie odpowiada co mogę zrobić z takim klientem?

Dzień dobry, proszę robić zdjęcia, żeby ewentualnie mieć dowody na to, co Państwo wykonali, a co klient sam zrobił, można również spisać oświadczenia (jak najwięcej osób, świadków, pracowników) - żeby spisali co zrobili. Należałoby również wezwać do zapłaty faktury. Jeśli klient nie zapłaci, to w dalszej kolejności trzeba będzie złożyć pozew. Jeśli będzie Pan potrzebował pomocy przy pismach, oczywiście chętnie pomogę. Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 grudnia 2017 11:22 Zmodyfikowano dnia: 23 grudnia 2017 11:22

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.