Pytanie z dnia 07 czerwca 2018

Witam.Klientka zakupiła drzwi. Montażysta, którego wynajęła do montażu sprawdził towar "na sucho" i stwierdził, że wszystko pasuje.Gdy przystąpił do montażu, to podobno okazało się, że jest coś nie tak z górnym i dolnym zamkiem oraz z zawiasami. Montażysta poinfmormował telefonicznie sprzedawcę, że naruszył dolny zamek, aby go naprawić, ale z górnym nie umie sobie poradzić. Sprzedawca,mimo że nie widział, o co chodzi i czy faktycznie coś jest nie tak - od razu zaproponował prawo do reklamacji. Klient po kilku dniach przysłał pismo z odstąpieniem od umowy z tytułu rękojmi - żąda zwrotu pieniędzy oraz odebrania towaru z jego miejsca zamieszkania przez firmę! (odbierał towar na sklepie osobiście) i nie chce wydać towaru zanim nie zostanie zrobiony przelew lub zwrot gotówki. Wysłał również fv z zakupem nowych drzwi, które zakupił gdzie indziej. Co w takiej sytuacji? Musimy się godzić na zwrot towaru przez kupującego? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Ewa

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.