Pytanie z dnia 11 listopada 2015

Witam.Chciałam się poradzić co mam zrobić w moim przypadku.Nie czuję się winna i nie jestem.W miesiącu lutym tego roku rozwiązałam umowę internetową z Polsatem.Córka była zwrócić sprzęt czyli modem w salonie po wygaśnięciu umowy jednak pracwnik udzielił jej informacji,że ne musi oddawać tego sprzętu i nie przyjoł.Jak się okazało kilka dni temu dostałam meila z karą że nie zwróciłam sprzętu.Zgłupiałam.Przez pracownkia który był nie kompetentny mam płacić karę?Gdzie wcześniej nie dostawałam żadnego powiadomienia o tej sytuacji.Nie zgadzam się z tym nałożeniem kary.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.