Pytanie z dnia 10 kwietnia 2017

Witam
Zwracam się z prośbą o udzielenie mi informacji.. Zakupiłam w ramach abonamentu telefon który po kilku miesiącach był naprawiany na gwarancji i użytkowałam go ponad rok po naprawie i sprzedałam go w pażdzierniku 2016 w stanie dobrym . Po pół roku nowy użytkownik żąda zwrotu pieniędzy gdyż telefon zepsuł się oskarżając mnie że to jest wina moja gdyż telefon był już naprawiany .Moje pytanie czy rzeczywiście ja ponoszę koszty naprawy telefonu użytkowanego przez nowego nabywce. Czy jest to jakoś przedstawione w prawie

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.