Pytanie z dnia 28 kwietnia 2020

Witam, zrobiłam zakup przez stronę internetową. Kupiłam 7 rzeczy i powinnam zapłacić określoną kwotę. Pobrali mi z konta znacznie większe kwotę i do zamówienia dodali 100 rzeczy. Napisałam mail by wyjaśnili sytuację. Nie odpowiedzieli. Koleżanka również zamówiła produkty z tej strony i taka sama sytuacja. Co powinnam w takiej sytuacji zrobić by podjąć kroki w celu odzyskania pieniędzy i by inni nie dali się oszukać? Wystarczy zgłosić na policję?

Zaczął bym od pisemnego wezwania do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy z jakimś krótkim terminem a następnie zgłosił sprawę na policje jako oszustwo, jeżeli wezwanie nie przyniesie rezultatów.

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 kwietnia 2020 14:20 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 14:20 Obejrzało: 350 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, oprócz zgłoszenia sprawy na policję proponuję zawiadomienie o tym procederze również miejskiego rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 2 z dnia 28 kwietnia 2020 15:26 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 15:26

Dzień dobry, proszę złożyć zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa. Proszę też polecić to samo zrobić koleżance. Ponadto proszę wysłać do nich wezwanie do zwrotu nienależnie pobranych pieniędzy. W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Pozdrawiam adw. Małgorzata Brezdeń.

Odpowiedź nr 3 z dnia 28 kwietnia 2020 17:22 Zmodyfikowano dnia: 28 kwietnia 2020 17:22

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.