Pytanie z dnia 14 marca 2018

Witam, żona sprzedała telefon na allegro. Sprzęt w BDB stanie i w 100% sprawny. Po dwóch dniach od odebrania z poczty telefonu, kupujący oznajmia, że się nie włącza i ma uszkodzone szkło obudowy. Żąda oddania pieniędzy uważając, że telefon posiadał wady fabryczne skoro przestał mu działać. Została zgłoszona reklamacja do poczty polskie na uszkodzenie przesyłki ( jednak sam telefon działał przez 2 dni więc wątpię w uznanie reklamacji) nie wiem już co mamy mu odpisywać. Telefon warty 620zł, czy kupujący ma prawo po prostu zwrot uszkodzonego telefonu(który działał 2 dni ) i żadać oddania pieniedzy ?

Żądać może ale skoro działa po odbiorze i wysłany był dobry nie macie się Państwo o co martwić. To wam musi udowodnić, że wysłaliście popsuty, a z tego co Pan pisze nie ma takiej możliwości.

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 marca 2018 23:09 Zmodyfikowano dnia: 15 marca 2018 23:09

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.