Pytanie z dnia 14 sierpnia 2018

Witam, złożyłam zamówienie w sklepie internetowym za niecałe 300zl dnia 04.07.2018r. Dnia 20.07 poinformowałam sprzedawcę po poprzedniej korespondencji z nim, ze rezygnuje z zamówienia bo sukienek jak nie było tak nie ma. Sprzedawca odpisał mi 3 dni później iż zwrot został przekazany do księgowości. Pieniędzy nie ma do dziś dnia oraz kontakt ze sklepem z ich strony również się zakończył

Dzień dobry, nie pozostaje nic innego, jak wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty, a następnie złożyć do sądu pozew o zapłatę. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 sierpnia 2018 13:31 Zmodyfikowano dnia: 14 sierpnia 2018 13:31 Obejrzało: 260 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.