Pytanie z dnia 04 października 2017
Witam, złożyłam reklamacje do biura podrozy. Zostala ona odebrana przez biuro 1 września. Nadal nie dostałam odpowiedzi. Co moge zrobic?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy w jaki sposób sformułowala Pani reklamację, gdyż od tego uzależnione będzie czy brak odpowiedzi będzie mógł zostać uznany za uznanie reklamacji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Szanowna Pani, biuro podróży ma 30 dni na ustosunkowanie się do Pani reklamacji. Brak odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie (liczonym od dnia następnego, tj. od 2 września) oznacza uznanie reklamacji. Kolejnym krokiem, który powinna Pani podjąć jest skierowanie pisemnego wezwania do biura podróży (listem poleconym). W razie wątpliwości lub potrzeby pomocy, proszę o kontakt.
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                                            
                                             
                     
                             
                            

