Pytanie z dnia 11 maja 2016

Witam,
Zgłaszam się do Państwa z następującą sprawą. Mój dostarczyciel prądu od stycznia nie dostarcza mi rachunków, pomimo pięciokrotnego kontaktu z firmą z mojej strony (mailowo i telefonicznie). Za każdym razem słyszę ten sam tekst "Usterka powinna być rozwiązana w najbliższym czasie", jednak aktualnie ten najbliższy czas trwa 5 miesięcy. Firma nie reaguje na żadne apele, prośby oraz w końcu wyjdzie tak, że wystawią zbiorczy rachunek i na zawrotną cenę.
Czy można coś w tej sprawie zrobić, czy po tak długim okresie domagania się otrzymania rachunku jestem zobowiązana nadal go opłacić??
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ sytuacja z dnia na dzień coraz bardziej mnie frustruje.
Z góry dziękuję,
D.

Dzień dobry, dostawca prądu będzie mógł dochodzić zapłaty należności za wcześniejsze okresy. Proszę wysłać oficjalną prośbę o dostarczenie rachunku ze wskazaniem, że to obowiązek dostawcy, a Pan nie uchyla się od zapłaty, tylko nie jest w stanie tego uczynić z uwagi na zaniedbania dostawcy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 maja 2016 09:33 Obejrzało: 627 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, Musiałyby minąc 3 lata zeby Pani nie płaciła. Natomiast jezeli dostanie Pani jakiś zbiorczy duzy rachunek, to w tej sytuacji na pewno pójda Pani na reke i rozłoża na raty. Oczywiście nie powinna byc Pani zobowiązana do placenia odsetek skoro nie dostaje Pani wezwań

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 maja 2016 16:06

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.