Pytanie z dnia 30 listopada 2023

Witam, zawarłam umowę na kupno i montaż drzwi wewnętrznych w sklepie. Po wykonanej usłudze dostałam dokument gwarancyjny, na którym były podane warunki. Producent informuje że wizualne uszkodzenia z odległości 1,5 metra nie podlegają gwarancji. Po montażu zorientowałam się że drzwi mają liczne rysy i uszkodzenia zamalowane. Sklep odmawia reklamacji, bo w karcie jest zapis o 1,5 m. Przy wizycie z tytułu rękojmi woskowali uszkodzenia, gdzie wosk ma mniejszą trwałość niż okleina. Inne rysy nie zostały naprawione, a kilka naprawień woskiem są nieestetyczne. Sklep za te uchybienia nie chce oddać części kwoty którą zapłacono przed montażem. Przy spisywaniu nie przedstawiono mi takich warunków gwarancji. Czy mogę z tytułu zatajania tych informacji z gwarancji rościć prawo do dalszej rękojmi usunięcie wad lub zwrot części pieniędzy?

Tak, jak najbardziej ma Pani na podstawie rękojmi prawo żądać naprawy lub zwrotu części zapłaconej ceny w związku z wadą.

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 grudnia 2023 05:15 Zmodyfikowano dnia: 2 grudnia 2023 05:16

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.