Pytanie z dnia 12 marca 2018

Witam.
Zamówiłam towar w internecie konkretnie testy dla dzieci. Pieniążki przelałam 22.02 do dnia dzisiejszego nic nie otrzymałam. Kontakt jest utrudniony . Gdy poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji otrzymałam tylko odpowiedz" co pani zamawiała ". Testy nie były drogie ( ok 70 zł ), lecz dla mnie ważniejszy jest fakt że ktoś próbuje mnie oszukać. Pewnie nie tylko mnie.

Za wcześnie by ocenić, czy ktoś próbuje Panią oszukać czy ma bałagan i nie ogarnia zamówień. Proszę wysłać reklamację na adres podmiotu, u którego zamówiła Pani towar

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 marca 2018 19:36 Zmodyfikowano dnia: 12 marca 2018 19:36

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.