Pytanie z dnia 14 grudnia 2017
Witam! Zamówiłam przez stronę internetową allegro stól kuchenny. Dostarczyć go miała firma kurierska. Kurier nawet do mnie nie zadzwonił i nie powiadomił mnie o przyjeździe, stół zostawił na posesji widząc mojego tatę i szybko odjechał. Tata nawet się nie podpisywał, bo kurier sie spieszył, a nie był świadomy konsekwencji,bo jest to osoba starszej daty. W domu dopiero przeczytaliśmy napis na przesyłce "wszystkie reklamacje, bez sprawdzenia towaru przy kurierze, będą rozpatrywane negatywnie". Po rozpakowaniu stołu okazało się, że ma ubite 2 rogi. Czy ja terza nie mam już możliwości reklamacji?? Nie podpisałam protokołu szkody , bo nawet nie wiedziałam że kurier przyjechał, a sprzedawca zaznaczył ze nie uzna wtedy reklamacji. Czy mam jakąś szanse na zwrot towaru lub inną rekompensatę? Katarzyna
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, oczywiście, może Pani skorzystać z rękojmi. W tym celu należy złożyć oficjalne pismo do sprzedawcy z żądaniem obniżenia ceny lub odstąpieniem od umowy. W razie dalszych pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.