Pytanie z dnia 14 grudnia 2017

Witam! Zamówiłam przez stronę internetową allegro stól kuchenny. Dostarczyć go miała firma kurierska. Kurier nawet do mnie nie zadzwonił i nie powiadomił mnie o przyjeździe, stół zostawił na posesji widząc mojego tatę i szybko odjechał. Tata nawet się nie podpisywał, bo kurier sie spieszył, a nie był świadomy konsekwencji,bo jest to osoba starszej daty. W domu dopiero przeczytaliśmy napis na przesyłce "wszystkie reklamacje, bez sprawdzenia towaru przy kurierze, będą rozpatrywane negatywnie". Po rozpakowaniu stołu okazało się, że ma ubite 2 rogi. Czy ja terza nie mam już możliwości reklamacji?? Nie podpisałam protokołu szkody , bo nawet nie wiedziałam że kurier przyjechał, a sprzedawca zaznaczył ze nie uzna wtedy reklamacji. Czy mam jakąś szanse na zwrot towaru lub inną rekompensatę? Katarzyna

Dzień dobry, oczywiście, może Pani skorzystać z rękojmi. W tym celu należy złożyć oficjalne pismo do sprzedawcy z żądaniem obniżenia ceny lub odstąpieniem od umowy. W razie dalszych pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 grudnia 2017 13:15 Zmodyfikowano dnia: 16 grudnia 2017 13:15 Obejrzało: 141 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.