Pytanie z dnia 24 marca 2020

Witam, zamówiłam paczkę i na stronie tej firmy było napisane, że czas realizacji wynosi od 4 do 6 dni. Ja na realizacje mojego zamówienia czekałam prawie 3 tygodnie. Pisałam do firmy kilka razy i nigdy nie dostawałam konkretnych informacji. Po 3 tygodniach dostałam informacje, że paczka została wysłana. Czy mogłabym coś z tym zrobić? Ubiegać się o zwrot kosztów?

Dzień dobry, a tę paczkę Pani odebrała ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 marca 2020 17:31 Zmodyfikowano dnia: 24 marca 2020 17:31 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry jeśli towar traci wartość w powodu wysłania go z dużym opóźnieniem, można odstapić od umowy. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 marca 2020 12:53 Zmodyfikowano dnia: 25 marca 2020 12:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.