Pytanie z dnia 07 lutego

Witam, zamawiałam kilka miesięcy temu kilka lamp oświetleniowych. Po jakims czasie, kiedy towar był rozpakowany okazało się, że sklep zamiast jednej tańszej i drugiej droższej przysłał 2 droższe lampy. Teraz po wykonanej inwentaryzacji odezwał się po 6mc w celu wyjaśnienia sytuacji. Co w takiej sytuacji? Kto w takim wypadku ponosi odpowiedzialność?

Niewątpliwie odpowiedzialność w tym zakresie ponosi sklep. Pani prawem jest bowiem dokonać zwrotu towaru niezgodnego z umową, ewentualnie skorzystać z rękojmi. Nie jest jednak Pani obowiązek.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lutego 2024 12:55 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2024 12:55 Obejrzało: 31 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, proszę odesłać lampę, której Pani nie zamawiała. Adw. Elżbieta Walczak

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 lutego 2024 21:47 Zmodyfikowano dnia: 8 lutego 2024 21:47 Obejrzało: 31 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.