Pytanie z dnia 20 kwietnia 2023

Witam, zakupiłem towar w sklepie online towar przyszedł z zerwanymi plombami na opakowaniu a został mi sprzedany jako nowy w oryginale fabrycznie zapakowanym pudełku a jak się okazało był z ekspozycji towar wysłałem na reklamację 29 Marca i dotej pory sklep nie zwrócił mi pieniędzy a ja nie mam środków na życie popżez zamrożenie moich pieniędzy na tak długi czas co mam zrobić proszę o pomoc

Dzień dobry, ale towar wysłał Pan w końcu na reklamację, czy też złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2023 12:36 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2023 12:36 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem