Pytanie z dnia 09 lutego 2017

Witam.
Zakupilem torbe sportowa w sklepie stacjonarnym, w regulaminie jest napisane iz zwrotow nie przyjmuja, a jedynie wymiany.
Moglbym wymienic torbe na Inna lecz maja bardzo Mały wybor, zaden z produktow mnie tam nie zadowala.
Czy sklep postepuje zgodnie z prawem, czy nie Bede mogl odzyskac pieniedzy?
Pozdrawiam i dziekuje.

Dzień dobry. Jeżeli towar jest zgodny z umową to sklep nie ma obowiązku przyjąć zwrotu towaru i działa zgodnie z prawem. Samo zaproponowanie wymiany pełnowartościowego produktu na inny jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów. Pozdrawiam, adwokat Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 lutego 2017 13:07

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.