Pytanie z dnia 23 maja 2018

witam zakupiłam towar internetowo. nie spełnia oczekiwań i inaczej wygląda na zdjęciu. odesłałam żeby zwrócili pieniądze ( w ciągu 14 dni ) lub poprosiłam by towar wymienili na inny. firma twierdzi ze nie ma zwrotów bo to na "specjalne zamówienie" -pierścionek. poprosiłam więc o wymianę również się nie zgodzili . teraz żądają 25zł za wysyłkę żeby odesłali + 25 zł za przetrzymanie u nich towaru. za tydzień przetrzymania 25 zł... kolejny tydzien kolejne 25zł ....czy mogą tak okradac ludzi? jakie przetrzymanie, co mam zrobic? nie chce wywalać teraz 50zł dla nich bo za co...jak towar przecież wysłałam do nich na reklamacje czy zwrot...czy mogą naliczac sobie takie kwoty? jakimi artykułami prawnymi mogłabym się kierowac by nie wysyłac do nich tych pieniędzy? nie chcą zwrócić pierscionka jak nie dokonam tych płatności,a kolejny tydzien strasza kolejnym przetrzymaniem 25zł :-( wysłałam 20zł tylko za przesyłkę, a oni że jeszcze przetrzymanie i wtedy tylko wyślą....i tak nie powinnam zapewne wysyłac tych 20zł.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.