Pytanie z dnia 25 sierpnia 2016

Witam,
występuje w imieniu mojego przyjaciala, on niestety w ostatnim czasie uległ wypadkowi i nie jest wstanie kontaktować się z Państwem osobiście. Mój przyjaciel w latach 2014 /2015 prowadził działalność gospodarczą. Działność polegałą w na tym że reklamował on swoich klientów. Proces wyglądał tak jego pracownicy dzwonili do Firmy X proponując reklamę, Firma się zgadzała i reklama była zamieszczana na jego stronie internetowej a do klienta była wysyłana FV za pobraniem. Przyjaciel firmę zamknął, a kilku z jego dawnych klientów domaga zwrotu kosztów jak się przed tym obronić ?

Dzień dobry, czy przyjaciel wywiązał się z umów? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2016 22:29 Obejrzało: 475 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, na jakiej podstawie klienci domagają się zwrotu zapłaconych należności? pozdrawiam Marta Kowalska-Drąg radca prawny

Odpowiedź nr 2 z dnia 26 sierpnia 2016 10:16

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.