Pytanie z dnia 28 maja 2018
Witam, wykonywałem usługę dla klienta która niestety nie wyszła, klient musi to poprawić ale już nie u mnie, żądał zwrotu kosztów za transport 300 zł i zapłaciłem to, teraz po miesiącu żąda jeszcze 400 zł za piaskowanie tych elementów, ok mogę zapłacić bo musi poprawiać moja robotę, ale wysłałem pismo że nie będzie miał w stosunku do mnie kolejnych roszczeń i ze jak podpisze to mu zapłacę, powiedział że nie ma problemu, ale wspominał że jego klient zrezygnował z innych jego usług, czy może mnie obciążyć dodatkowymi kosztami z tego tytułu ??
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.