Pytanie z dnia 04 października 2018

Witam,
Wykonaliśmy przelew z banku w którym mamy konto oszczędnościowe do banku w którym posiadamy rachunek bankowy. Pieniążki zostały przekazane z banku do banku, lecz od ponad 3 tygodni bank nie umieścił ich na naszym rachunku, a także nikt nie potrafi odpowiedzieć nam dlaczego tak jest i kiedy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie. Nie mamy długów ani żadnych zaległości. Co możemy zrobić aby otrzymać nasze środki?

Dzień dobry, najpierw należy się zapoznać regulaminami banku, w którym macie Państwo rachunek oszczędnościowy, celem ustalenia czy przelew na rachunek w obcym banku w ogóle jest możliwy, a jeśli tak, jakie są warunki jego dokonania. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 października 2018 16:57 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2018 16:57 Obejrzało: 894 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, w takiej sytuacji konieczne jest złożenie reklamacji do banku. Mogą Państwo także skierować do banku wezwanie do zapłaty tych środków, jako długu należnego z tytułu umowy rachunku bankowego. Z poważaniem, r.pr. Marcin Majcherczyk

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 października 2018 19:23 Zmodyfikowano dnia: 4 października 2018 19:23 Obejrzało: 892 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.