Pytanie z dnia 14 listopada 2018

Witam, w sierpniu 2015 roku w domu jednorodzinnym w ktorym mieszkam zostala polozona kostka brukowa. Kostka zostala kupiona przez firme wykonujaca usluge. W 2016 roku na kostce zaczely pojawiac sie plamy. Sprawa zostala zgloszona do producenta (przez firme ktora kladla bruk) ktory odrzucil reklamacje (niestety nie wiem dlaczego), ale w ramach dobrej woli wyczyscil plamy. W 2017 w miejsach plam zaczely robic sie dziury na bruku. Sprawa byla zgloszona do producenta kilkukrotnie. W 2017 pani ktora zajmowala sie sprawa zmienila prace i przez okolo 9 miesiecy nikt sie z nami nie kontaktowal. Dopiero w maju tego roku zaczelismy dopytywac co z nasza sprawa i wczoraj otrzymalismy odmowe w zwiazku z reklamacja gdyz producent stwierda iz brakuje etykiet z palet. Od kupna kostki minely juz 3 lata, calosc byla przeciagana ze strony producenta w tej chwili nie wiemy czy uda sie jeszcze wogole cokolwiek zdzialac. Bede wdzieczna za porade co powinnismy w tej sytuacji zrobic i gdzie sie udac. Pozdrawiam I dziekuje.

Dzień dobry, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Zatem podstawowe pytanie brzmi - czy mieszczą się Państwo w w/w terminach? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 listopada 2018 12:15 Zmodyfikowano dnia: 15 listopada 2018 12:15

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 21:24 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 21:24

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.