Pytanie z dnia 15 września 2016
Witam w Media Markt ok 6 miesiecy temu zakupilem laptop (posiadam gwarancje 2 letnia producenta). Po tym czasie na wyswietlaczu pojawily sie biale plamki poza tym laptop dziala znacznie wolniej. Udalem sie wiecj do Media Markt gdzie zakupilem owy sprzet, szczegolowo poinformowałem sprzedawce o zaistnialym problemie. Sprzedawca dokladnie obejrzal laptop i nie stwierdzil na nim zadnych obic, rys nic co moglo by wskazywac na uszkodzenie mechaniczne. Po uplywie 2 tygodni dostalem meila ze laptop ulegl z mojej winy awarii co wogole nie mialo miejsca. Dotatkowo otrzymalem wycene naprawy wysokosci ok 2.5tys. W jaki sposob mam sie bronic przed tym oszustwem. Laptop byl/jest w idealnym stanie i byl wlasciwie eksploatowany. Dodam jeszcze ze to juz 2 laptop pierwszy na drugi dzien po zakupie mial ta sama wade wiec od razu udalem sie do sklepu i dali mi nowy ten o ktorym wam wczesniej pisalem. Jak mam postapic w tej sytuacji ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę zacząć od napisania odwołania i wysłania wezwania do wykonania obowiązków z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.