Pytanie z dnia 15 września 2016

Witam w Media Markt ok 6 miesiecy temu zakupilem laptop (posiadam gwarancje 2 letnia producenta). Po tym czasie na wyswietlaczu pojawily sie biale plamki poza tym laptop dziala znacznie wolniej. Udalem sie wiecj do Media Markt gdzie zakupilem owy sprzet, szczegolowo poinformowałem sprzedawce o zaistnialym problemie. Sprzedawca dokladnie obejrzal laptop i nie stwierdzil na nim zadnych obic, rys nic co moglo by wskazywac na uszkodzenie mechaniczne. Po uplywie 2 tygodni dostalem meila ze laptop ulegl z mojej winy awarii co wogole nie mialo miejsca. Dotatkowo otrzymalem wycene naprawy wysokosci ok 2.5tys. W jaki sposob mam sie bronic przed tym oszustwem. Laptop byl/jest w idealnym stanie i byl wlasciwie eksploatowany. Dodam jeszcze ze to juz 2 laptop pierwszy na drugi dzien po zakupie mial ta sama wade wiec od razu udalem sie do sklepu i dali mi nowy ten o ktorym wam wczesniej pisalem. Jak mam postapic w tej sytuacji ?

Dzień dobry, proszę zacząć od napisania odwołania i wysłania wezwania do wykonania obowiązków z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 września 2016 12:03 Obejrzało: 193 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.