Pytanie z dnia 01 grudnia 2017

Witam,
w maju tego roku podpisałem z dealerem umowę na zakup nowego auta, gdzie miałem wpłacić 30% wartości auta, z czego część tej wartość dealer zobowiązał się przyjąć jako rozliczenie mojego starego auta, które miałem mu przekazać. Reszta zapłaty miał stanowić kredyt. W dokumentach uzyskanych od dealera napisane jest, że przewidywany termin dostarczenia auta to lipiec 2017. Mamy grudzień, auta wciąż nie ma. Ja wyceniłem już swoje stare auto u dealera a resztę wymaganych środków do 30% wpłaciłem. Obecnie czekam wciąż na auto, które kupowałem jako nowe, w połowie 2017 roku. Zaraz będzie rok 2018. Czy mogę domagać się od dealera rekompensaty i jak to zrobić?

Dzień dobry, należy wezwać dealera do wykonania umowy (dostarczenia auta) wskazując konkretny termin, a w razie niedostarczenia auta istnieje możliwość odstąpienia od umowy. W razie dalszych pytań, proszę o kontakt telefoniczny. Pozostaję do dyspozycji w zakresie opracowania odpowiedniego pisma. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kurczuk-Samodulska

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 grudnia 2017 14:37 Zmodyfikowano dnia: 1 grudnia 2017 14:37 Obejrzało: 129 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, aby wskazać co dokładnie może Pan zrobić, należy się zapoznać z umową, którą Pan zawarł. Czy ustalono w niej karę umowną? Czy wie Pan jakie są przyczyny opóźnienia ze strony dealera? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 grudnia 2017 17:01 Zmodyfikowano dnia: 3 grudnia 2017 17:01 Obejrzało: 122 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.