Pytanie z dnia 14 listopada 2017

Witam,

W lipcu 2017 zamowilam wykonanie nagrobka z terminem realizacji polowa wrzesnia. Zostala wplacona zaliczka ok polowa wartosci czyli 3000zl.
Nagrobek wykonano w pazdzierniku niezgodnie z zamowieniem, i dlatego nie zostal on odebrany. Realizacja nagrobka zgodnie ze zleceniem trwa do dzisiaj. Chcialabym zrezygnowac z uslug tej firmy. Dlatego chcialam sie poradzic jaka jest mozliwosc otrzymania zwrotu zaliczki.

Pozdrawiam serdecznie
Alicja

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. W jaki sposób nagrobek był niezgodny z zamówieniem ? Czy skorzystała Pani z rękojmi ? W jaki sposób ustaliliście Państwo naprawę nagrobka, tudzież wykonanie nowego nagrobka, czy uzgodniliście jakiś termin ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 listopada 2017 12:04 Zmodyfikowano dnia: 17 listopada 2017 12:04 Obejrzało: 153 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.