Pytanie z dnia 14 listopada 2017
Witam,
W lipcu 2017 zamowilam wykonanie nagrobka z terminem realizacji polowa wrzesnia. Zostala wplacona zaliczka ok polowa wartosci czyli 3000zl.
Nagrobek wykonano w pazdzierniku niezgodnie z zamowieniem, i dlatego nie zostal on odebrany. Realizacja nagrobka zgodnie ze zleceniem trwa do dzisiaj. Chcialabym zrezygnowac z uslug tej firmy. Dlatego chcialam sie poradzic jaka jest mozliwosc otrzymania zwrotu zaliczki.
Pozdrawiam serdecznie
Alicja
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. W jaki sposób nagrobek był niezgodny z zamówieniem ? Czy skorzystała Pani z rękojmi ? W jaki sposób ustaliliście Państwo naprawę nagrobka, tudzież wykonanie nowego nagrobka, czy uzgodniliście jakiś termin ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.