Pytanie z dnia 04 maja 2016

Witam
W kwietniu zawarłam umowę z Natią na usługę internetu i TV oraz przeniesienie numeru z TOYI. Dzisiaj dostałam informację, że firma Netia nie może wywiązać się z umowy z przyczyn technicznych. Przed zawarciem umowy zgłaszałam, że poprzednia umowę miałam w Toyi. Ponieważ zrezygnowałam już z usług Toyi (rezygnacja z miesięcznym wyprzedzeniem) i musiała bym czekać na nowa umowę tam 2 miesiące. Czy Netia może zrezygnować bez żadnych konsekwencji z umowy?

z pewnością w umowie z Netią jest zapis, że warunkiem przeniesienia numeru z TOY są możliwości techniczne tego operatora. W umowie powinno też być zapisane czy są jakieśkonsekwencje finansowe i dla kogo. Nie wiem czy za usługę przeniesienia numeru ma Pani jakąś płatność, będzie towidać po pierwszej fakturze, W razie kłopotów proszę zwócić się do Rzecznika Konsumentów, urzęduje we właściwym dla Pani miejscu zamieszkania Starostwie.

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2016 21:50

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.