Pytanie z dnia 12 czerwca 2017
Witam.
W dniu 30 stycznia 2017 oddałam na gwarancji tablet do salonu Orange. W dniu 7 lutego dostałam smsa, że tablet jest do odebrania, gdy byłam w salonie kazało się że zaginął mój tablet. Od tamtej pory chodzę do salonu orange, wysyłam maile, wysyłam maile do biura obsługi klienta, dzwonie, ale niestety nikt nie jest mi w stanie pomóc. Za każdym razem jak jestem w salonie to nie ma osoby która tą sprawą się zajmuję a nikt inny nic nie wie na ten temat. Sprawa ciągnie się 4 miesiące. Jak mogę postąpić w takiej sytuacji, czy mogę domagać się nowego sprzętu?
Pozdrawiam
Magdalena
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, w takiej sytuacji powinna Pani wysłać wezwanie do wydania sprzętu w określonym terminie, pod rygorem odstąpienia od umowy, aby uzyskać potwierdzenie zagubienia sprzętu, a następnie trzeba będzie wysłać wezwanie do naprawienia szkody i jeśli nie zostanie ona naprawiona, trzeba będzie skierować sprawę do sądu. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl e-mail: ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.