Pytanie z dnia 12 czerwca 2017

Witam.
W dniu 30 stycznia 2017 oddałam na gwarancji tablet do salonu Orange. W dniu 7 lutego dostałam smsa, że tablet jest do odebrania, gdy byłam w salonie kazało się że zaginął mój tablet. Od tamtej pory chodzę do salonu orange, wysyłam maile, wysyłam maile do biura obsługi klienta, dzwonie, ale niestety nikt nie jest mi w stanie pomóc. Za każdym razem jak jestem w salonie to nie ma osoby która tą sprawą się zajmuję a nikt inny nic nie wie na ten temat. Sprawa ciągnie się 4 miesiące. Jak mogę postąpić w takiej sytuacji, czy mogę domagać się nowego sprzętu?

Pozdrawiam
Magdalena

Dzień dobry, w takiej sytuacji powinna Pani wysłać wezwanie do wydania sprzętu w określonym terminie, pod rygorem odstąpienia od umowy, aby uzyskać potwierdzenie zagubienia sprzętu, a następnie trzeba będzie wysłać wezwanie do naprawienia szkody i jeśli nie zostanie ona naprawiona, trzeba będzie skierować sprawę do sądu. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl e-mail: ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 czerwca 2017 13:47 Zmodyfikowano dnia: 14 czerwca 2017 13:47 Obejrzało: 172 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.