Pytanie z dnia 03 sierpnia 2016

Witam! W dniu 26.07.2016r za pośrednictwem zlapkuriera.pl zamówiłem przesyłkę kurierską którą miał zrealizować inpost. Do dnia dzisiejszego nie mogłem ustalic co stało sie z przesłką.Zapłaciłem za przesyłkę przez odebraniem. Po dzisiejszym mailu do zlapkuriera.pl otrzymałem wiadomość że paczka u nadawcy została źle zaadresowana na osobę która obsługuje maile w zlapkuriera. Kontaktowałem się z nadawcą i wraz z obecną przy odbiorze żoną potwierdzili ze odbierający kurier nie miał żadnych uwag do przesyłki. Stwierdził że wszystko jest poprawnie.Nie zostawił żadnych dokumentów potwierdzających odbiór przesyłki.Po moim dzisiejszym mailu dostałem od zlapkuriera maila z informację że paczka była źle zaadresowana i żądają ode mnie nowej 100% kolejnej opłaty za przekierowanie tej samej przesyłki. Zlecając przesyłkę przy zapłacie prawidłowo podałem brokerowi dane nadawcy i odbiorcy. Proszę o pomoc.

Proszę odstąpić od umowy i zażadać zwrotu pieniędzy od sprzedawcy. Skoro to on źle zaadresował przesyłkę to niech ją opłaci lub odda pieniądze.

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 sierpnia 2016 02:32 Obejrzało: 456 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.