Pytanie z dnia 12 kwietnia 2018

Witam. W dniu 18.11.2017r. podpisałam umowę na zakup sukni ślubnej, wpłacając zadatek w wysokości 1300zl. Termin pierwszej przymiarki ustalony był według umowy na dzień 9.05.2018, a odbiór na 29.05. Właścicielka salonu dzwoniła pod koniec marca aby przełożyć przymiarkę na jak najwcześniejszy termin (ustaliśmy 11.04). Po przyjechaniu na miejsce suknia okazała sie być za krótka o dobre 15cm, ponadto wykonana jest niestarannie, jednak największym problemem jest jej długość. Czy w takim przypadku mogę starać się w ogóle o zwrot zadatku, lub podwojony zwrot zadatku, jeśli na umowie widnieje data odbioru 29.05? Dodatkowym problemem jest halka, która miała być w gratisie a okazała sie kosztować 250zl, niestety kwestia ta nie jest zawarta na umowie a ustalane było telefonicznie, ze ma być ona w cenie.

Dzień dobry, w tym momencie nie może Pani jeszcze od umowy odstąpić. Może Pani natomiast spróbować rozwiązać umowę na mocy porozumienia stron za zwrotem zadatku. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2018 15:20 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 15:20 Obejrzało: 279 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry Odstąpić od umowy z uwagi na nienależyte wykonanie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 kwietnia 2018 21:09 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2018 21:09

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.