Pytanie z dnia 11 października 2017
Witam. W dn. 05.10.2016 zakupiłam w sklepie meblowym wersalkę.Po czterech miesiącach wersalka zaczęła trzeszczeć i skrzypieć. Po zgłoszeniu reklamacji w sklepie z tytułu rękojmi reklamację uznano za zasadną i w dn. 27.02.2017 zabrano do naprawy. Po tygodniu zwrócono mi wersalkę z usuniętą wadą. Niestety w chwili obecnej ujawniła się ta sama wada a dodatkowo zaczęły wychodzić sprężyny grożące uszkodzeniem tapicerki.Chciałabym wiedzieć czy w zaistniałej sytuacji mogę domagać się zwrotu pieniędzy za zakupioną wersalkę bo uważam ,że kolejna naprawa mija się z celem. Proszę o informację na jakie przepisy mam się powołać w piśmie reklamacyjnym do sklepu. Z poważaniem Ewa
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                     
                             
                            


