Pytanie z dnia 05 grudnia 2017

Witam. Sprzedany został używany telefon, sprawny, tylko popękana szybką, ale dotyk działał. Dzień przed sprzedażą telefon upadł, nie chciał się włączyć, ale po podłączeniu do ładowarki włączył się i działał normalnie. Nastąpiło przekazanie towaru, kupujący nie miał zastrzeżeń. Wieczorem tego samego dnia napisał, że chciał włożyć kartę sim telefon się wyłączył i nie może włączyć. Zaniosl telefon do serwisu, żeby zobaczyli co się stało. Okazało się, że wysiadła płyta główna. I teraz karze zwrócić pieniądze. Nie było żadnej umowy kupna ani rękojmi. Kupujący żąda zwrotu gotówki lub naprawy urządzenia, jeśli tak się nie stanie pójdzie na policję. W takim przypadku mam obowiązek zwrotu pieniędzy?

Dzień dobry, umowa sprzedaży była, tyle że ustna. Kupujący ma więc prawo skorzystać z rękojmi, a Pan/i ma obowiązek ustosunkować się do jego roszczeń. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 grudnia 2017 09:05 Zmodyfikowano dnia: 8 grudnia 2017 09:05 Obejrzało: 179 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.