Pytanie z dnia 14 lutego 2018

Witam, sprzedałem przedmiot przez internet jako osoba prywatna. Po otrzymaniu zapłaty wysłałem towar listem poleconym. Minął tydzień a list jeszcze nie doszedł, kupujący żąda zwrotu pieniędzy ponieważ uważa że nie wywiązałem się z umowy. Czy jest gdzieś określone w jakim czasie muszę dostarczyć towar sprzedajacemu? Pozdrawiam.

Przede wszystkim sprawdziłbym, gdzie przesyłka utknęła. Być może jest awizowana i odbiorca nie chce jej podjąć. Jeśli było wysłane przez Pocztę Polską - można status przesyłki sprawdzić online: http://emonitoring.poczta-polska.pl/ Jeśli w umowie lub regulaminie nie ustalono konkretnego terminu, termin do 14 dni przyjmuje się jako ustalony zwyczajowo.

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 lutego 2018 12:19 Zmodyfikowano dnia: 28 sierpnia 2018 10:41

Nie nie ma takiego zapisu, proszę przeskanować potwierdzenie nadania i zwrócić się do poczty o wyjaśnienie sytuacji, konkretnie co się dzieje z przesyłką. Jeżeli wysłała Pani bez potwierdzenia odbioru należy również założyć, że odbiorca może kłamać.

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 lutego 2018 22:26 Zmodyfikowano dnia: 14 lutego 2018 22:26

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.