Pytanie z dnia 13 listopada 2017

Witam, sprawa wygląda tak, że w salonie T-mobile zostałem oszukany do czego pracownik salonu się przyznał, ale w centrali twierdzą iż nie widzą niezgodności. Pracownik salonu podrobił mój podpis i przeinaczył moją reklamację potem napisał kolejną już jako on sam i zapytaniem czy ta reklamacja ma tak wyglądać, ja nie chciałem się pod nią podpisać gdyż uważam, że takie sprawy powinny być rozwiązywane wewnętrznie. Chciałbym otrzymać zwrot za poniesione koszty za nieudolność pracowników. Mam maile potwierdzające iż pracownik przyznaje się do swojego błędu.

Dzień dobry, a jakie koszty Pan dokładnie poniósł? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 listopada 2017 21:33 Zmodyfikowano dnia: 15 listopada 2017 21:33 Obejrzało: 224 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.