Pytanie z dnia 13 listopada 2017
Witam, sprawa wygląda tak, że w salonie T-mobile zostałem oszukany do czego pracownik salonu się przyznał, ale w centrali twierdzą iż nie widzą niezgodności. Pracownik salonu podrobił mój podpis i przeinaczył moją reklamację potem napisał kolejną już jako on sam i zapytaniem czy ta reklamacja ma tak wyglądać, ja nie chciałem się pod nią podpisać gdyż uważam, że takie sprawy powinny być rozwiązywane wewnętrznie. Chciałbym otrzymać zwrot za poniesione koszty za nieudolność pracowników. Mam maile potwierdzające iż pracownik przyznaje się do swojego błędu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, a jakie koszty Pan dokładnie poniósł? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.