Pytanie z dnia 07 września 2017
Witam,
Sprawa dotyczy sklepu internetowego H&M.
Czy możemy zablokowac "trudnemu" klientowi konto w naszym sklepie internetowym? Oczywiście pozostawiajac mozliwość zwrotów i reklamacji.
Nie chcemy aby klient kupował u nas więcej produktów.
Jeżeli możemy tak uczynić to co powinno byc zawarte w wiadomości do klienta?
Daniel Anweiler Adwokat (Od 2012)
Kancelaria Adwokacka Daniel Anweiler Adwokat
Młyńska 23, 40-098 Katowice
Dzien dobry. Taki ruch najlepiej skonsultowac z centralą sklepu gdyż dotyczy ona calego brandu.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.