Pytanie z dnia 07 września 2017

Witam,
Sprawa dotyczy sklepu internetowego H&M.
Czy możemy zablokowac "trudnemu" klientowi konto w naszym sklepie internetowym? Oczywiście pozostawiajac mozliwość zwrotów i reklamacji.
Nie chcemy aby klient kupował u nas więcej produktów.
Jeżeli możemy tak uczynić to co powinno byc zawarte w wiadomości do klienta?

Dzien dobry. Taki ruch najlepiej skonsultowac z centralą sklepu gdyż dotyczy ona calego brandu.

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 września 2017 21:04 Zmodyfikowano dnia: 7 września 2017 21:04 Obejrzało: 154 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.