Pytanie z dnia 25 sierpnia 2016

Witam serdecznie. Chciałbym rozwiązać umowę z dostawcą usług telekomunikacyjnych. Umowę zawarłem w lokalu 18.08.2016r. Niestety nie mam prawa do odstąpienia od umowy jeżeli została zawarta w lokalu. Jednak zauważyłem, że mój dowód osobisty stracił ważność przed podpisaniem umowy. Czy taka umowa staję się nieważna? Jak mogę odstąpić od umowy bez naliczenie kar umownych? Pozdrawiam.

Utrata ważności dokumentu dowodu osobistego nie powoduje skutków nieważności zawartej przez Pana umowy. To Pan jako osoba fizyczna jest stroną umowy, a dokument pełni jedynie formę potwierdzenia danych personalnych. W sprawie odstąpienia od umowy proszę o dokładną analizę jej treści, z której to mogą wynikać sposoby jej rozwiązania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 sierpnia 2016 11:36 Obejrzało: 204 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.