Pytanie z dnia 11 października 2018

Witam serdecznie. Chcialam prosic Panstwa o porade. Budujemy z bratem dom blizniaka I napotkalismy na swojej drodze problem. Mianowicie, zamowilismy kilka miesiecy temu 2 piece, wplacilismy zaliczke na konkretne modele(posiadamy dowod wplaty), a wczoraj otrzymalismy wiadomosc ze sklepu, ze zaprzestano produkcji danego modelu I sklep ma dla nas tylko jeden piec. Sprzedawca twierdzi, ze to nie jego wina a producenta I upiera sie,ze musimy wziac inny piec, ktory jest 1000zl drozszy I doplacic roznice. Prosze o porade co mozna w takiej sprawie zrobic. Pozdrawiam I dziekuje za odpowiedz.

Dzień dobry, a to było 1 zamówienie czy 2 osobne ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 11 października 2018 14:02 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2018 14:02 Obejrzało: 233 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie muszą Panowie kupować droższego pieca. Proszę odstąpić od umowy i zażądać zwrotu pieniędzy, gdyż nie ma towaru który zamawialiście (pieca konkretnego producenta i modelu). Sprzedawca też nie ponosi tu winy, ale nie może żądać zakupu innego urządzenia, nawet gdyby było tańsze i lepsze.

Odpowiedź nr 2 z dnia 11 października 2018 19:35 Zmodyfikowano dnia: 11 października 2018 19:35

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.