Pytanie z dnia 22 sierpnia 2018

Witam. Rolnik zakupił środki do oprysk u które miały zniszczyć chwasty. Niestety środek nie zadziałał. Rolnik zwrócił się do sklepu który sprzedał mu takie produkty ale w sklepie powiedział że musi sam skontaktować się z przedstawicielem lub dystrybutorem firmy która ten środek produkuje. Sklep który sprzedał produktu rolnikowi umywa ręce. Niestety pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Co w takiej sytuacji powinien zrobić rolnik? Czy ma jakąkolwiek szansę na odzyskanie pieniędzy za wadliwy produkt lub czy ma prawo żądać dobrej jakości produktu dobrej jakości Oprysko niestety pod podanym numerem telefonu nikt nie odbiera. Co w takiej sytuacji powinien zrobić rolnik?
Dziękuję za odpowiedź

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.