Pytanie z dnia 26 czerwca 2017

Witam,
Przy odbiorze marynarki z pralni okazało się że została ona zniszczona - pojawiły się odbarwienia i zacieki. Właściciel pralni utrzymuje, że jest to spowodowane wadą produktu a nie efektem wykonanej przez nich usługi. W momencie kiedy chciałem złożyć reklamacje otrzymałem informację, że jeżeli reklamacja nie zostanie uznana, to zostanę obciążony kosztami usług rzeczoznawcy oceniającego źródło szkody.
Proszę o informacje, czy Pralnia ma prawo obciążyć mnie takimi kosztami i czy powinna ponieść odpowiedzialność za zniszczenie rzeczy

Dzień dobry, oczywiście właściciel pralni nie ma racji. Proszę złożyć reklamację, zażądać naprawienia szkody i wskazać jakie są warunki odpowiedzialności pralni za nienależyte wykonanie umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 czerwca 2017 21:44 Zmodyfikowano dnia: 28 czerwca 2017 21:44 Obejrzało: 329 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę udać się do rzecznika praw konsumenta w swoim mieście i zawiadomić o sprawie. Myślę, że jest to najlepsza droga w tej sytuacji. Pozdrawiam Marcin Kotarba radca prawny. www.radcakotarba.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 29 czerwca 2017 14:02 Zmodyfikowano dnia: 29 czerwca 2017 14:02

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.