Pytanie z dnia 01 lipca 2018
Witam
Przez błąd pracownika US zostało zajęte konto prywatne jak i firmowe. Po wyjaśnieniu 25.06 pracownik US przesłał za pomocą aplikacji ogniwo odwieszenie rachunków jak i zwrócił pieniądze. Bank do dnia dzisiejszego nie odblokował kont. Według informacji od US zawieszenie jak i odwieszenie odbywa się za pomocą tej aplikacji i jest wykonywane od ręki. Od 26.06 próbuje wyjaśnić z jakiego powodu nie zostało odblokowane. Poza przyjęciem ponaglenia na infolinii nikt w tej sprawie nie potrafi udzielić informacji.Na prywatnym koncie przysługuje mi kwota wolna od zajęcia. 11.06 przed zajęciem wypłacałem z niego 1400 zł. W godzinach popołudniowych nastąpiła blokada konta. Kwotę pobraną przed zajęciem zaliczono na poczet kwoty wolnej od zajęcia czy nasze prawo działa wstecz.
Czy banki ponoszą karę za przetrzymywanie moich środków
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.