Pytanie z dnia 18 kwietnia 2016
Witam. Prowadzę sklep. Zakupiłem towar z hurtowni w 2013 r. Artykuł jest objęty 2-letnią gwarancją. Sprzedałem go dopiero w 2016 i okazało się, że jest wadliwy. Czy mogę domagać się rozpatrzenia reklamacji od hurtowni?
Artur Stachurski Radca prawny
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Obawiam się, że nie ma Pan do kogo wystapić z reklamacją. To po prostu Pana ryzyko zawodowe. Niestety czasami tak bywa.
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
                
            
                                
                                            
                                            


