Pytanie z dnia 10 stycznia 2018

Witam
Prowadzę pizzerie w która realizuje także zamówienia złożone przez internet, z powodu awarii terminala jedno zamówienie które złożył pewien klient na pizze o wartości 30 zł. nie zostało zrealizowane. Zamówienie to także nie zostało opłacone z góry gdyż klient wybrał formę płatności gotówką. Klient zadzwonił do lokalu 15 min. po upływie podanego czasu dostawy przez system pytając gdzie jest jego pizza w odpowiedzi wytłumaczyłem że sytuacja taka zaszła z powodu awarii terminala i że możemy dostarczyć mu pizze w przeciągu ok. 20 minut. Pan odpowiedział ze nie chce tej pizzy że czas upłynął i zgłosił sprawę do rzecznika praw konsumenta. Jakie mogą być tego konsekwencje ?

Dzień dobry, w znakomitej większości regulaminów placówek prowadzących sprzedaż internetową znajduje się zapis o nieponoszeniu przez przedsiębiorcę odpowiedzialności za błędy w działaniu systemu. Proszę przejrzeć regulamin Pana restauracji

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2018 21:40 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2018 21:40

Proszę się nie martwić, żadne.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 stycznia 2018 22:52 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2018 22:52

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.