Pytanie z dnia 10 stycznia 2018
Witam
Prowadzę pizzerie w która realizuje także zamówienia złożone przez internet, z powodu awarii terminala jedno zamówienie które złożył pewien klient na pizze o wartości 30 zł. nie zostało zrealizowane. Zamówienie to także nie zostało opłacone z góry gdyż klient wybrał formę płatności gotówką. Klient zadzwonił do lokalu 15 min. po upływie podanego czasu dostawy przez system pytając gdzie jest jego pizza w odpowiedzi wytłumaczyłem że sytuacja taka zaszła z powodu awarii terminala i że możemy dostarczyć mu pizze w przeciągu ok. 20 minut. Pan odpowiedział ze nie chce tej pizzy że czas upłynął i zgłosił sprawę do rzecznika praw konsumenta. Jakie mogą być tego konsekwencje ?
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, w znakomitej większości regulaminów placówek prowadzących sprzedaż internetową znajduje się zapis o nieponoszeniu przez przedsiębiorcę odpowiedzialności za błędy w działaniu systemu. Proszę przejrzeć regulamin Pana restauracji
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Proszę się nie martwić, żadne.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.