Pytanie z dnia 10 stycznia 2018

Witam
Prowadzę pizzerie w która realizuje także zamówienia złożone przez internet, z powodu awarii terminala jedno zamówienie które złożył pewien klient na pizze o wartości 30 zł. nie zostało zrealizowane. Zamówienie to także nie zostało opłacone z góry gdyż klient wybrał formę płatności gotówką. Klient zadzwonił do lokalu 15 min. po upływie podanego czasu dostawy przez system pytając gdzie jest jego pizza w odpowiedzi wytłumaczyłem że sytuacja taka zaszła z powodu awarii terminala i że możemy dostarczyć mu pizze w przeciągu ok. 20 minut. Pan odpowiedział ze nie chce tej pizzy że czas upłynął i zgłosił sprawę do rzecznika praw konsumenta. Jakie mogą być tego konsekwencje ?

Dzień dobry, w znakomitej większości regulaminów placówek prowadzących sprzedaż internetową znajduje się zapis o nieponoszeniu przez przedsiębiorcę odpowiedzialności za błędy w działaniu systemu. Proszę przejrzeć regulamin Pana restauracji

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2018 21:40 Zmodyfikowano dnia: 12 stycznia 2018 21:40 Obejrzało: 308 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Proszę się nie martwić, żadne.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 stycznia 2018 22:52 Zmodyfikowano dnia: 18 stycznia 2018 22:52 Obejrzało: 305 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.