Pytanie z dnia 23 maja 2017

Witam, prowadzę naukę języka ang - podpisuję umowy z klientami o świadczenie usług edukacyjnych, w umowie jest zapis: "Płatność dokonywana jest na miesiąc z góry do 1-go każdego miesiąca." Klient obecnie nie płaci już drugi miesiąc, nie stawia się na zajęcia pomimo, że termin odwołania zajęć bez konsekwencji finansowych wynosi 24 h, kontaktując się z nim na 2 h przed planowanymi zajęciami twierdzi, że będzie po czym nie pojawia się, nie odbiera telefonów. Co w tej sytuacji można uczynić ?
na potwierdzenie, tego ze na zajęciach będzie mam z nim zachowane rozmowy.

Witam, czy mogłaby Pani doprecyzować, czy domaga się Pani zapłaty opłaty za kurs językowy, czy kary finansowej za odwołane lekcje bez zachowanie 24h?

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 maja 2017 11:33 Zmodyfikowano dnia: 23 maja 2017 11:33

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.