Pytanie z dnia 06 marca 2017

Witam. Prowadzę dzialalnosc gosp. w branzy eleketrycznej i mam wykupione ubezpieczenie oc na firme. Ostatnio podczas pracy zostały źle podłączone fazy , co skutkowało spaleniem się kilku sprzetow agd i rtv. Firma ubezpieczeniowa żąda od poszkodowanego faktur za zakup na w/w sprzet, ale on nie dysponuje wszystkimi dowodami zakupu. Czy firma ubezpieczeniowa ma prawo ich żądać i jaki będzie skutek nieposiadania ich?

Dzień dobry, poszkodowany powinien wykazać wysokość szkody, stąd też wezwanie do przedstawienia dowodów zakupu. Jeśli dokumenty nie zostaną dostarczone, ubezpieczyciel najpewniej częściowo odmówi wypłaty odszkodowania. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 marca 2017 12:06 Zmodyfikowano dnia: 6 marca 2017 12:08 Obejrzało: 185 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.