Pytanie z dnia 08 marca 2017

Witam,
Proszę pomoc w wyegzekwowaniu naprawy reklamacyjnej narożnika ze skóry.
W dniu dostawy mebla zauważyliśmy przetarcia skóry w dwóch miejscach. Na dokumencie od dostawcy została wpisana informacja o uszkodzeniu, bo faktury do dziś nie przysłano.
Dostawca nie zareagował na treść wpisaną na dowodzie dostawy, więc pisemnie zgłosiłam reklamację dołączając zdjęcia do e-maila w dniu 14.01.17 Sprzedawca zaakceptował reklamację i na tym koniec.
Ponownie napisałam do sprzedawcy 27.02.2017, że żądam naprawy reklamowanego mebla dostarczonego 20.12.2016.
Pan z reklamacji z Meblolandu 28.02.17 zadzwonił koło południa do męża z informacją o odbiorze mebla , że między 15-16 kierowca odbierze narożnik. Oddzwoniłam od razu, że w tych godzinach nie ma nikogo w domu, raczej ok 17-tej będzie dopiero mąż. Kierowca przyjechał o 15-tej z pretensjami, ze mąż(w pracy) nie odbiera telefonu, nie było 2 osoby, która pomogłaby załadować narożnik na samochód, więc kierowca sobie pojechał. Od tamtej chwili nikt nie dzwonił, nie pisał, nie wiem czy i kiedy zostanie mebel naprawiony.
Proszę o poradę co mogę w zaistniałej sytuacji zrobić?
Pozdrawiam
Mirosława

Dzień dobry. Jeżeli korzysta Pani z uprawnień wynikających z rękojmi, wobec braku reakcji ze strony sprzedawcy i niedokonania wymiany narożnika na wolny od wad lub usunięcia wad zakupionego narożnika może Pani złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wówczas strony umowy winny zwrócić wszystko, co otrzymały w związku z zawarciem umowy. Pozdrawiam, adwokat Anna Uznańska

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 marca 2017 20:36 Obejrzało: 148 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.