Pytanie z dnia 06 czerwca 2017

Witam,
Prosze o radę: Zamówiłam płytki do łazienki zdalnie meilowo, zapłacilam zaliczke na podstawie pro-forma, obecnie pytki sa do odbioru a ja wycofałam sie z tego zamówienia.
Dostawca nie chce zwrócic mi zaliczki ponieważ twierdzi ze to pokryje koszty zwrotu towaru do fabryki i magazynowanie, rozpaletowanie. Rozumie ze koszt zwrotu towaru to koszt dodatkowy dostawcy ale zapłaciłam zaliczkę w kwocie 500pln, przy czym całośc zamówienia to 1380pln i uważam że to stwanowczo za dużo.. Proszę o radę jak mogę odzyskac zapłaconą zaliczkę - za towar w którego nie jestem posiadaniu.

Dzień dobry, czy płytki zamówiła Pani jako konsument czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą? Czy to były płytki na specjalne zamówienie czy z katalogu? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2017 16:01 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:07 Obejrzało: 148 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.