Pytanie z dnia 06 czerwca 2017
Witam,
Prosze o radę: Zamówiłam płytki do łazienki zdalnie meilowo, zapłacilam zaliczke na podstawie pro-forma, obecnie pytki sa do odbioru a ja wycofałam sie z tego zamówienia.
Dostawca nie chce zwrócic mi zaliczki ponieważ twierdzi ze to pokryje koszty zwrotu towaru do fabryki i magazynowanie, rozpaletowanie. Rozumie ze koszt zwrotu towaru to koszt dodatkowy dostawcy ale zapłaciłam zaliczkę w kwocie 500pln, przy czym całośc zamówienia to 1380pln i uważam że to stwanowczo za dużo.. Proszę o radę jak mogę odzyskac zapłaconą zaliczkę - za towar w którego nie jestem posiadaniu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy płytki zamówiła Pani jako konsument czy w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą? Czy to były płytki na specjalne zamówienie czy z katalogu? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.