Pytanie z dnia 16 września 2016
Witam, proszę o pomoc.
W dniu 13.09.2016 sieć T-mobile wyłączyła mi numer telefonu firmowy, bez podpisania jakiejkolwiek umowy ze mną.
W dniu 16.09.2016 wyłączono mi kolejny numer telefonu firmowy po raz drugi bez podpisania umowy.
Straciłam czas, pieniądze z powodu braku kontaktu z kontrahentami i nie nie wspomnę o zdrowiu.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Jeśli T-Mobile wyłączyła Pani numery (jak mniemam zawiesiła lub zaprzestała świadczenia usług), to znaczy, że wcześniej musiała Panią łączyć jakaś umowa z nimi i był jakiś powód takiego postępowania przedsiębiorcy telekomunikacyjnego. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.