Pytanie z dnia 16 września 2016

Witam, proszę o pomoc.
W dniu 13.09.2016 sieć T-mobile wyłączyła mi numer telefonu firmowy, bez podpisania jakiejkolwiek umowy ze mną.
W dniu 16.09.2016 wyłączono mi kolejny numer telefonu firmowy po raz drugi bez podpisania umowy.
Straciłam czas, pieniądze z powodu braku kontaktu z kontrahentami i nie nie wspomnę o zdrowiu.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Jeśli T-Mobile wyłączyła Pani numery (jak mniemam zawiesiła lub zaprzestała świadczenia usług), to znaczy, że wcześniej musiała Panią łączyć jakaś umowa z nimi i był jakiś powód takiego postępowania przedsiębiorcy telekomunikacyjnego. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 września 2016 22:16 Obejrzało: 152 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.